مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-08سياسي

فارس من| شورای شهر در اتمام پروژه های ناتمام کوتاهی نکرده است/ شهردار پاسخگو باشد


تدابیر آقای شهردار برای اتمام پروژه های ناتمام را باید از شهرداری سوال کرد اما اقدامات لازم در زمینه بودجه و متمم بودجه در شورا پیگیری شده و هیچ نوع کوتاهی صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خبرگزاری فارس ثبت شده است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در این باره اظهار کرد: اطلاعاتی که درباره پروژه های شهری خدمت خبرنگاران و مردم اعلام می کنم بر اساس گفته های آقای شهردار است چراکه شورای شهر وظیفه اجرایی ندارد.

کامران گردان با بیان اینکه در حوزه قانونگذاری و در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز شورای شهر در سال 99 تمام پروژه های ناتمام شهری را مدنظر و در اولویت قرار داده است افزود: امیدواریم تعدادی از پروژه های ناتمام تا پایان سال و برخی دیگر تا پایان دوره شورای شهر پنجم به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: تدابیر آقای شهردار برای اتمام این پروژه ها را باید از شهرداری سوال کرد اما  اقدامات لازم در زمینه بودجه و متمم بودجه در شورا پیگیری شده و هیچ نوع کوتاهی صورت نگرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه این پروژه های ناتمام مورد نیاز مردم محسوب می شود و شهروندان همدانی این پروژه ها را از شورای شهر و شهرداری طلب دارند ادامه داد: این پروژه ها در اولویت های بودجه سال 99 قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شورای شهر در اتمام پروژه های ناتمام کوتاهی نکرده است/ شهردار پاسخگو باشد

فارس من| شورای شهر در اتمام پروژه های ناتمام کوتاهی نکرده است/ شهردار پاسخگو باشد